Gratis verzending vanaf €50,-
Levertijd 1 tot 3 werkdagen
Gratis verzending vanaf €50,-
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de button ‘In het winkelmandje’ te klikken. Dan kun je vervolgens op ‘ Naar de kassa’ button klikken om te gaan betalen. Je komt dan op pagina ‘ zendingsinformatie’ hier kun je je gegevens invullen. Als dit is gedaan druk je op de button ‘verder’, hiermee kom je op de pagina ‘ bestelling voltooien’. Hier kies e de betaal- en verzendwijze, accepteer je de algemene voorwaarden en druk je op de button ‘bestellen met verplichte betaling van de kosten’. Hiermee maak je de bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres af laten leveren?
Dit is mogelijk, tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven emailadres worden gestuurd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dit is mogelijk dmv een afspraak te maken via [email protected] of tel. 06 302 199 42

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Je ontvangt via de mail direct een bestelbevestiging.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen via [email protected] of tel. 06 302 199 42

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Is het ontvangen artikel toch niet helemaal naar wens en wil je het retourneren, neem dan contact met ons op, zodat we dit in orde voor je kunnen maken. Wij sturen je een herroepingsformulier toe. In geval van retourneren betaal je zelf de verzendkosten van de retourzending naar Glittr.nl.  
Het herroepingsformulier graag invullen en deze samen met de artikelen die geretourneerd moeten worden terugsturen. Wij retourneren de aankoopwaarde van het artikel exclusief eventuele verzendkosten. Artikelen uit onze sale kunnen niet worden geretourneerd. 
Je krijgt wanneer de retour voldoet aan de retourvoorwaarden, de aankoopwaarde van het artikel geretourneerd. Mocht je door de retour onder het gratis verzendbedrag uitkomen, dan worden verzendkosten in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag. 

Hoe kan een artikel in mijn winkelwagen bij het afrekenen ineens zijn uitverkocht?
De artikelen in je winkelwagen worden voor jou gereserveerd als je bestelling helemaal is afgerond. Het is mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde artikel in hun winkelwagen hebben zitten en dan is het zo dat de klant die als eerste heeft afgerekend heeft het artikel ook daadwerkelijk heeft gekocht.

Komt de kleur van het artikel altijd overeen met de foto die in de webshop staat?
De artikelen worden verkocht zoals op de afbeelding van de webshop (dit zijn vaak foto’s van de leverancier). Wel is het mogelijk dat door instellingen van je beeldscherm kleuren anders overkomen. Mocht de werkelijke kleur toch afwijken van de afbeelding, dan vermelden we dit erbij.

Zijn afmetingen altijd precies weergegeven?
We doen ons best om de afmetingen zo precies mogelijk aan te geven. We ontvangen vaak van de leverancier afmetingen van het artikel en deze worden verwerkt bij het artikel.

Zit er een factuur bij mijn pakket?
Je krijgt direct via de mail de factuur en bevestiging van je bestelling.

Waarom moet ik opnieuw verzendkosten betalen als ik mijn adres niet juist heb ingevuld?
Soms komt het voor dat er bij het invullen van adresgegevens toch een foutje gemaakt wordt. In dat geval wordt het pakket naar ons retour gestuurd en moet het weer opnieuw naar het juiste adres worden verzonden. Wij nemen contact met je op voor de juiste adresgegevens en vragen je nog een keer verzendkosten af te rekenen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?
Wij doen ons best om bestellingen zo goed mogelijk beschermd te versturen en doen een controle voordat artikelen worden opgestuurd. Het is belangrijk om geen verpakkingen aan te nemen die duidelijk beschadigd zijn bij transport. Als je bij het uitpakken schade ziet, dan kun je ons dit laten weten via de mail, met als bijlage een paar duidelijke foto’s.

Kan ik een product dat niet meer op voorraad is in jullie webshop nog bestellen?
Wanneer je iets wilt bestellen dat niet meer op voorraad is, adviseren wij je contact met ons op te nemen via [email protected] of tel. 06 302 199 42

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dit is mogelijk, zodra je bestelling klaar is wordt er contact met je opgenomen.

Ik ben vergeten mijn kortingscode in te vullen?
Het is voor ons niet mogelijk om de kortingscode achteraf nog toe te voegen aan je bestelling. Lukt het niet om de kortingscode toe te voegen neem dan contact op met ons voordat je de bestelling afrondt.

De kortingscode werkt niet, wat nu?
Er kunnen verschillende redenen zijn dat een kortingscode niet werkt. Het kan zijn dat de kortingscode verlopen is of dat een artikel is uitgesloten voor de kortingscode. Maar er zijn soms ook kortingscodes in omloop die niet door ons zijn uitgegeven. Als het niet duidelijk is kun je altijd contact met ons opnemen.

Kan ik meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken?
In sommige gevallen zal dit mogelijk zijn.

Zijn alle artikelen op voorraad?
Alle artikelen zijn op voorraad. We proberen zo goed mogelijk bij te houden wanneer artikelen zijn uitverkocht of tijdelijk zijn uitverkocht. Dit is dan zichtbaar bij de artikelen die in webshop staan, hier staat dan bij ‘ niet meer beschikbaar’.

Zijn de sieraden wel van echt zilver als ze zwart worden?
De natuurlijke oliën die de huid aanmaakt kunnen ook reageren met het zilver. De mate waarin het zilver reageert met deze stoffen uit de huid is sterk afhankelijk van voeding, alcoholgebruik en/of medicatie. Deze middelen beïnvloeden de zuurgraad van de huid waardoor er een reactie kan ontstaan. Ook zweet (waar ammonia in voorkomt) verhoogt de zuurgraad van de huid waardoor zilver kan gaan oxideren.
Het zwart worden van de sieraden is een teken dat het juist om echt zilver gaat. Andere (edel)metalen oxideren namelijk anders. Dat zilveren sieraden die zwart worden dus van een minder gehalte zilver (of zelfs geen zilver) gemaakt zouden zijn is onjuist. Want het verkleuren (zwart worden) komt bij alle gehaltes van zilver voor.

Ik heb een klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gegaan is zoals je had verwacht.
Wij stellen het op prijs om eerst je klacht bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] of telefonisch te melden via tel. 06 302 199 42
Omschrijf de klacht graag zo duidelijk mogelijk en vermeldt daarnaast ook het ordernummer en je gegevens. Het kan zo zijn dat wij je vragen evt. foto’s door te sturen, zodat wij de klacht zsm in behandeling kunnen nemen.
Wij zullen er alles aan doen om samen tot een goede oplossing te komen.

Herroepingsrecht
-----------------------------------------------------------------------------------
Herroepingsformulier
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
- Aan: Glittr
De Tuorrebout 4
9271 LL De Westereen
Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering* van de volgende dienst herroep/herroepen*:
-
-
-
-
- Besteld op:
- Ontvangen op:
- Ordernummer:
- Naam consument:
- Adres consument:
- IBAN rekeningnummer:
- [Handtekening consument:
- Datum van ondertekening:
- Optioneel) reden van retour:

(*) doorhalen wat niet van toepassing is.

Ben je niet tevreden met je bestelling of een deel daarvan dan kun je
dit binnen 14 dagen dit per email ([email protected]) bij ons melden.
De 14 dagen gaan in op het moment dat Glittr.nl de bestelling
verzend. Daarna heb je nogmaals 14 dagen de tijd de bestelling of
een gedeelte daarvan aan ons te retourneren.

Hoe werkt het aanmelden van een retour:
Je stuurt een email naar [email protected] dat je de bestelling of een gedeelte wilt
retourneren, wij sturen je vervolgens het herroeping/retourformulier
toe. Vervolgens stuur je de artikelen samen met het herroeping
formulier naar ons toe.

Het retouradres is:
Glittr
De Tuorrebout 4
9271 LL De Westereen

De artikelen dienen in de originele verpakking, ongedragen en
onbeschadigd retour gestuurd te worden. De kosten van retour
zenden zijn voor eigen rekening, Glittr.nl is niet aansprakelijk voor
retourzendingen die kwijtraken. Ongefrankeerde of onvoldoende
gefrankeerde enveloppen worden door Glittr niet aangenomen,
ongeacht de reden van het terug sturen.